גפני נגד ש"ס בסוכת 'דגל התורה: "נלחמתי בודד נגד העיר כסיף"

איתי גדסי 4 Comment on גפני נגד ש"ס בסוכת 'דגל התורה: "נלחמתי בודד נגד העיר כסיף"

יו"ר דגל התורה ח"כ משה גפני באירוע פתיחת מטות הבחירות של דגל התורה בקיבוץ חפץ חיים: "כשהיינו בקואליציה הייתי בישיבה במשרד הפנים יחד עם שרי הפנים והשיכון ונלחמתי בודד נגד המגמה של כסיף כפתרון לציבור החרדי, אח"כ קם מישהו מהם ואומר, שזה פתטי שדגל התורה לוקחת קרדיט על קרית גת"

22:24
27.04.24
קובי פינקלר No Comments on ברקע הלחימה ברצועה: גדודים בצה"ל נערכים לפעולה ברפיח

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

יו"ר דגל התורה ח"כ משה גפני באירוע פתיחת מטות הבחירות של דגל התורה בקיבוץ חפץ חיים: "גם כשהיינו בקואליציה בישיבה במשרד הפנים יחד עם שרי הפנים והשיכון נלחמתי בודד נגד המגמה של כסיף כפתרון לציבור החרדי, ואחרי זה עוד קם מישהו מהם ואומר, שזה פתטי שדגל התורה לוקחת קרדיט על קרית גת, לפחות שאתם תדעו את האמת."

כזכור, רקע הערעור אותו הגיש ח"כ אורי מקלב מ'דגל התורה' על ביטול השכונה בקריית גת לחרדים, הוועדה הארצית לתכנון ובניה קיבלה את עמדת 'דגל התורה' והחליטה כי יש לתכנן את שכונת 'קרית גת מערב' באופן שמאפשר גם כשכונה חרדית. ח"כ מקלב כינה אף את החלטת הממשלה האחרונה ושר השיכון, זאב אלקין כ"החלטה פוליטית".

ח"כ גפני מתח ביקורת חריפה נוספת על סיעת ש"ס, בסוכת "דגל התורה": "אומרים עלינו שאנחנו גזענים? אנחנו הראשונים שדואגים לילדי הספרדים מנהריה ועד אילת. חתמנו עם עוד קבוצות וקהלים ולא בדקנו אם הם ספרדים או אשכנזים". גפני תקף גם את "אגודת ישראל" על התנהלותם במערכות הבחירות האחרונות.

יו"ר דגל התורה ח"כ משה גפני התבטא בסיפוק מיד אחרי החלטת הוותמ"ל: "נושא הדיור הוא אצלינו מהמדרגה הראשונה. גם בדיון הותמ"ל הגענו כל חברי הסיעה, ואנחנו רואים בזה דבר חמור שלקחו תכנית שהייתה אמורה להיות לציבור החרדי והפכו אותה לכך שלא תהיה כזאת. אני שמח שהוועדה שינתה את ההחלטה. נמשיך להיאבק בממשלה הבאה לפיתרון מצוקת הדיור של הציבור החרדי כמו גם לכלל האוכלוסייה."

עוד מיו"ר יהדות התורה: "אומרים עלינו שאנחנו גזענים? אנחנו הראשונים שדואגים לילדי הספרדים מנהריה ועד אילת. חתמנו עם עוד קבוצות וקהלים ולא בדקנו אם הם ספרדים או אשכנזים".

ככל הנראה דברי יו"ר דגל התורה מגיעים ברקע דברי יו״ר ש״ס אריה דרעי שאמר אחרי החלטת הוותמ"ל: "הצדק ניצח! העמל הגדול שהשקעתי כשר הפנים בתכנון העיר החרדית ׳שפיר׳ במערב קריית גת – לא היה לשווא. אני מברך את הוועדה הארצית לתכנון ובניה בהחלטתה לבטל את קבורת העיר החרדית ולהשיב אותה לציבור גדול, הנאנק תחת מצוקת הדיור והמתין רבות לפתרון הזה. בממשלה הבאה בעזרת ה׳ נמשיך בכל הכוח בתכנון ושווק העיר שפיר לטובת הציבור החרדי". דברים דומים אמר דרעי בראיון לאבי מימרן ב"קול חי".



4 תגובות

מיין תגובות
  1. 3

    הרב גפני אם אתה כזה מיוחד וטוב , למה אתה בקושי עובר את אחוז החסימה , וש״ס גדולים ????

  2. 2

    הרב גפני אם אתה כזה מיוחד וטוב , למה אתה בקושי עובר את אחוז החסימה , וש״ס גדולים ????
    כי הציבור לא מטומטם ויודעים את האמת . אני אשכנזי שבוחר ש״ס .